Místo: Obecní úřad Dobrkovice v 18:05 hod
Přítomni: Břetislav Šuranský, Josef Jurák, Lubomír Julina, Milan Mrázek, Pavel Juřík, Pavel Kašný
Omluveni: Hana Důbravová
Hosté:
Program:
Ad 1. Zahájení
Starosta přivítal přítomné, zahájil jednání ZO s konstatováním, že ZO je usnášeníschopné, neboť je přítomna nadpoloviční většina členů ZO. Dále byl přednesen návrh programu jednání ZO.
Čas zahájení 18:05 hod.
Ad 2. Určení zapisovatele, návrhové komise a ověřovatelů
Starosta určil zapisovatelem dnešního jednání p. Markétu Gajduškovou, navrhovateli p. Josefa Juráka a p. Pavla Juříka, ověřovateli p Milana Mrázka a p. Lubomíra Julinu
Hlasování: pro : 6 proti :0 zdržel se: 0
Ad 3. Schválení programu
Pan Jurák navrhuje rozšířit bod 10 o schválení investičního záměru
Hlasování: pro : 6 proti: 0 zdržel se: 0
Ad 4. Informace starosty
Ad 5. Schválení zásahové jednotky SDH Dobrkovice
Je nutno odsouhlasit stávající členy zásahové jednotky:
Adam Důbrava – velitel jednotky
Martin Důbrava – velitel družstva
Roman Důbrava – velitel družstva
Martin Svízela – 1.strojník
Marek Důbrava – 2.strojník
Jaromír Důbrava - hasič
Michal Šůstek - hasič
Petr Gajdůšek – hasič
Hlasování: pro : 6 proti: 0 zdrželi se: 0
Ad.6. Projednání neinvestičních nákladů na provoz MŠ a ZŠ
Předpokládaná výše neinvestičních nákladů na r. 2011 je na 1 žáka v ZŠ 5 947,00 Kč, ve školní jídelně 1 654,00 Kč, v MŠ 3 160,00 Kč. Obec Dobrkovice s počtem 15 žáků ZŠ, a 6 dětí MŠ uhradí Obci Velký Ořechov poměrnou část neinvestičních nákladů ve výši 142 899,00 Kč. Obec Velký Ořechov v roce 2012 provede vyúčtování neinvestičních nákladů za rok 2011.
Hlasování : pro 6 proti. 0 zdrželi se:0
Ad.7. Znovu projednání prodeje pozemku firmě Interia
V roce 1999 došlo k prodeji a zaplacení obecního pozemku firmě Interia, , spol. s r.o., Uherský Brod – Těšov, 1, května 337, 687 34, která neprovedla vklad do katastru nemovitostí. Po novém zaměření je nutno zaregistrovat nově vzniklou parcelu. Dohodnutá cena ve výši 9 060 Kč zůstává nezměněna.
Z tohoto důvodu se ruší usnesení ze dne 18.12.1998 bod 1.
Hlasování: Pro: 6 Proti 0 Zdrželi se: 0
Byla znovu projednána žádost prodeje pozemku parc. č. 54/12 o výměře 233 m2 (ostatní plocha) firmě Interia, spol. s r. o. , Uherský Brod – Těšov.
Hlasování: Pro: 6 Proti 0 Zdrželi se: 0
14. Ad.8. Projednání žádosti Zafo o odkoupení pozemku
Firma Zafo žádá o odkoupení části obecního pozemku před firmou Zafo, parc. č. 55/6 – ostatní plocha o výměře 640 m2.
Po projednání se došlo k závěru, že se prodej pozemku prozatím pozastavuje, z důvodu budování inženýrských sítí- vodovodu.
Hlasování: Pro: 6 Proti 0 Zdrželi se: 0
Ad.9. Projednání výsledků auditu za rok 2010
Ve dnech 6. a 7. dubna byl proveden přezkum hospodaření obce Krajským úřadem Zlín, zastoupeným Bc. Marií Ostrožíkovou. Výsledek: Nebyly zjištěny chyby a nedostatky podle § 10 odst. 3 písm. a) zákona č. 420/2004 Sb. a dále nebyla zjištěna rizika dle §10 odst. 4 písmena a) zákona č. 420/2004 Sb.
Na základě zjištěných informací bude zpracován Závěrečný účet obce, který bude dle zákona vyvěšen na Úřední desce obce.
Ad.10. Projednání prvotního návrhu dokumentace k vodovodu
Byl předložen harmonogram technického postupu realizace výstavby vodovodu v obci Dobrkovice následovně:
1) Dohodnout na základě investičního záměru rozsah stavby
Do předaných situací zakreslit (přidat nebo škrknout) trasy vodovodních řadů. Při výpočtu investičních nákladů počítejte, že 1 bm vodovodu DN 80 stojí cca 3.500,- Kč včetně DPH a opravy povrchů.
Nejlépe do konce dubna 2011.
2) Zadat a zpracovat dokumentaci pro územní řízení
Na základě investičního záměru zpracovat dokumentaci pro územní řízení. Součástí dokumentace je seznam pozemků dotčených stavbou a propočet nákladů stavby.
Termín do konce května 2011.
3) Zažádat o vydání vyjádření pro územní rozhodnutí
Na pokladě projektu zažádat účastníky o vyjádření (Orgány státní správy, síťaři, apod.). Dále doložit souhlasy majitelů pozemků s provedením stavby.
Termín do konce června 2011.
4) Vydání územního rozhodnutí
Na podkladě projektu a vyjádření podat žádost na stavební úřad. Vzhledem k rozsahu účastníků bude řízení vedeno veřejnou vyhláškou.
Při podání v červenci nabude právní moc v září 2011.
5) Zadat a zpracovat dokumentaci pro stavební řízení
Na podkladě projektu pro územní řízení a vyjádření pro územní řízení zahájit práce na dokumentaci pro stavební povolení.
Termín do poloviny července 2011.
6) Zažádat o vydání vyjádření pro stavební řízení
Na pokladě projektu zažádat účastníky o vyjádření (Orgány státní správy, síťaři, apod.). Dále doložit smlouvy o provedení stavby s majiteli pozemků.
Termín do konce srpna 2011.
7) Vydání stavebního povolení
Na podkladě projektu a vyjádření podat žádost na vodoprávní úřad. Vzhledem k rozsahu účastníků bude řízení vedeno veřejnou vyhláškou.
Při podání v září nabude právní moc v listopadu 2011.
8) Tendrové řízení
Na podkladě projektu pro stavební povolení a vyjádření zpracovat dokumentaci pro výběrové řízení.
Termín do konce září 2011.
9) Výběrové řízení
Na podkladě projektu pro tendrové řízení a vyjádření pro stavební řízení provést výběrové řízení na dodavatele stavby.
Termín - listopad 2011.
10) Zahájení stavby
V závislosti na počasí zahájit v lednu (dubnu) 2012 s realizací stavby výstavbou přívodního řadu a případně řadu pro II. tlakové pásmo (v poli).
Ve vesnici postupovat v závislosti na počasí, aby šel hutnit a obnovovat zpevněný povrch.
Předpokládaná výše nákladů na výstavbu vodovodu činí cca 9 600 000 Kč včetně DPH.
Předložený technický postup byl projednán a schválen investiční záměr:
- Hlasování: Pro: 6 Proti 0 Zdrželi se: 0
Ad.12. Diskuse
Ad. 13 Návrh usnesení
Zápis na samostatném listu
Hlasování: Pro: 6 Proti 0 Zdrželi se: 0
Ad. 14. Závěr
Starosta poděkoval všem přítomným za účast.